Právě se nacházíte zde:  »  ivysehrad.cz  »  Církev / Průvodce českou historií  »  Církev . Pražský deník

Církev . Pražský deník

Církev (Vyšehrad)

20.12.2014    Pražský deník    str. 17    Kultura

( kul)

KNIŽNÍ TIP DENÍKU

Autoři Průvodce českou historií Alena a Vlastimil Vondruškovi popisují společnost na základě hmotných, písemných a ikonografických památek a přehledně shrnují nejdůležitější fakta o jejím vývoji. Díky čtivě napsaným textům, logickému uspořádání, množství fotografií a výkladovým slovníkům je sedmidílný projekt Vyšehradu vítaným zdrojem informací, který ocení studenti i pedagogové, pracovníci muzeí, novináři i návštěvníci památek či čtenáři historických románů. Po svazcích Město a Vesnice je nyní k dispozici třetí díl Církev, věnovaný složitému vývoji křesťanství od nejstarších časů s důrazem na situaci v Čechách a na Moravě. S ohledem na univerzalismus křesťanské ideologie je většina významných faktů, spojených s proměnami bohoslužeb, formováním chrámového prostoru a podobou eucharistických předmětů, vykládána v nejširších historických souvislostech.

Foto popis|

Region| Střední Čechy

Stejná zpráva vyšla také v dalších 27 titulech: Benešovský deník, Berounský deník, Boleslavský deník, Havlíčkobrodský deník, Hradecký deník, Chrudimský deník, Jičínský deník, Kladenský deník, Kolínský deník, Krkonošský deník, Kroměřížský deník, Kutnohorský deník, Mělnický deník, Náchodský deník, Nymburský deník, Orlický deník, Pardubický deník, Prostějovský deník, Přerovský a hranický deník, Příbramský deník, Rakovnický deník, Rychnovský deník, Slovácký deník, Svitavský deník, Šumperský a jesenický deník, Valašský deník, Zlínský deník

Zpět na knížku "Církev / Průvodce českou historií".

15%
20%