Právě se nacházíte zde:  »  ivysehrad.cz  »  Labyrint pohybu  »  Labyrint pohybu - www.i60.cz_1.4.2018

Knižní novinky

29. 3. 2018

Blíží se duben - měsíc kníhy, tak se pojďme podívat, jaké knižní novinky přichystala některá vydavatelství.

Renata Červenková/Pavel Kolář - Labyrint pohybu!

Knižní událostí sezóny se může stát první knižní rozhovor s jedním z nejuznávanějších fyzioterapeutů na světě, prof. Pavlem Kolářem, s názvem  LABYRINT POHYBU! Zajímá vás, co se změnilo, když si Jaromír Jágr vzal delší hokejku? Co se dělo s Kateřinou Neumannovou noc předtím, než na třicetikilometrové trati získala zlatou olympijskou medaili? Proč Tomáš Rosický více bojoval se zraněními v nemocnici než se soupeři na hřišti? A podle čeho Pavel Kolář poznal, že Petra Kvitová zápas prohraje? To vše se lze dočíst v knižním rozhovoru LABYRINT POHYBU, který s věhlasným fyzioterapeutem vedla publicistka Renata Červenková a který vydává nakladatelství VYŠEHRAD.

V knize se dočteme řadu užitečných informací týkajících se lidského těla. Pavel Kolář umí vše velmi dobře vysvětlit a hlavně má díky letité praxi spoustu názorných příkladů. A tak se třeba i úplný laik konečně dozví, co je to ta slavná Vojtova metoda, která děti sice léčí, ale zároveň často bolí tak, že usedavě pláčou… Vedle toho kniha přináší i stránky týkající se života Pavla Koláře – mluví se o jeho dětství, o letech, kdy se vrcholově věnoval gymnastice, o jeho rodině, o cestě k víře či o tom, jak zvládá fakt, že sám trpí Bechtěrevovou nemocí… Při čtení LABYRINTU POHYBU člověk znovu zažívá ten blažený pocit, že jsme sice malá republika, ale je zde spousta mimořádně schopných a šikovných lidí. Nebo je Pavel Kolář velkou výjimkou? Výjimkou asi ne, ale rozhodně jde o výjimečného odborníka. I největší skeptik a cynik musí po přečtení tohoto knižního rozhovoru s obdivem smeknout.

Zpět na knížku "Labyrint pohybu".