Právě se nacházíte zde:  »  ivysehrad.cz  »  Perníková chaloupka  »  Perníková chaloupka - Text na záložce

Perníková chaloupka - Text na záložce

„Napínavá zápletka a nečekané zvraty v ději vám budou ležet v hlavě ještě dlouho poté, co příběh skončí“

„Thriller musí být napínavý, uvěřitelný a fascinující. Abyste ho nedokázali odložit. Aby se stal skutečností. Aby se vám dostal pod kůži.“

„Krutost může mít mnoho podob a jednou z nich je lhostejnost.“

Po celosvětově úspěšné trilogii Milénium od Stiega Larssona přichází švédské nakladatelství Ordfront s novou hvězdou severské krimi Carin Gerhardsen. ­Autorka Hammarbyjské série, která se záhy stala ve Švédsku bestsellerem, si rychle podmaňuje čtenáře po celém světě. První svazek strhující pětidílné série, který vyšel již v Norsku, Dánsku, Německu, Francii, Španělsku, USA, Japonsku, Itálii, Holandsku, Turecku, Řecku, Izraeli, Maďar­sku a Polsku, se prostřednictvím nakladatelství Vyšehrad konečně dostává i k českým ­milovníkům detektivek.

V krátkém časovém sledu dojde ve středním Švédsku k několika bestiálním vraždám, které zpočátku zdánlivě nemají nic společného. Když komisař Conny Sjöberg z policejní stanice ve stockholmské čtvrti Hammarby začne tušit, že mají spojitost, případ dostane děsuplný ráz. Někde se pohybuje člověk, jehož pohnutky jsou velmi osobní a ojedinělé a který se před ničím nezastaví. Stáváme se svědky strašlivých vražd, sledujeme práci policie pod vedením komisaře Conny Sjöberga a vyšetřovatelky Petry Westbergové. Autorka nás nechá nahlížet do deníku vraha a barvitě a detailně líčí prostředí velkoměsta i předměstí i charaktery a sociální východiska postav, které jsou psychologickou kresbou nezapomenutelné.

Zpět na knížku "Perníková chaloupka".

15%
20%