Právě se nacházíte zde:  »  ivysehrad.cz  »  Potraviny pro zdravou výživu od A do Z  »  Potraviny pro zdravou výživu od A do Z - Českobudějovický deník, (hh)

Potraviny pro zdravou výživu od A do Z - Českobudějovický deník, (hh)

Potraviny pro zdravou výživu od A do Z - Co je dobré, může být i zdravé

Co je dobré, může být i zdravé

Možná, že i vy znáte oblíbené rčení vyznavačů trojkombinace knedlo-vepřo-zelo, ctitelů omastkových orgií, bůčku, špeku či mlsounů sladkého: Co je dobré, není obvykle zdravé. Že tohle staré rčení nemusí být pravda, o tom vás přesvědčí nová publikace českobudějovické autorky Jarmily Mandžukové. Její knižní tituly, vesměs z gastronomie či s tématy dotýkajícími se zdravého životního stylu a alternativních způsobů léčby, dokázaly již nejednou překvapit svým obsahem i jednoduchostí dosažitelnosti popisovaných principů. Výjimkou není ani její poslední v dlouhém seznamu knížek, která nese název Potraviny pro zdravou výživu od A do Z a vyšla v nakladatelství Vyšehrad. Byla pokřtěna před několika dny v pražském Luxoru.

V publikaci s řadou obrázků a barevných fotografií některých z prezentovaných více než 160 receptů najdete nejen přehled zdravých potravin, ale i to, proč je zařazovat do jídelníčku a jak ovlivňují zdraví strávníků. Knížka vás naučí i jak doporučované potraviny připravovat, aby byly přitažlivé i po chuťové stránce.

„Ze zkušenosti vím, že lidé neradi přijímají zásadní změny v jídelníčku a v rejstříku svých chutí. Ale jsem přesvědčena, že Ize najít řešení v podobě zdravých a přitom zároveň i chutných jídel, pokud máme dostatečný přehled a informace z této oblasti. Proto také vznikla tato kniha, kde se dozvíte vše potrebné o výchozích surovinách a jejich přípravé, aniž bychom se proviňovali proti zásadám zdravé výživy. A víc než půl druhé stovky receptů, ať již polévek či hlavních jídel anebo moučníků, salátů a nápojů, je nejen návodem pro vaření, ale i případnou inspirací pro fantazii kuchařek a kuchařů," dodává Mandžuková.

Zpět na knížku "Potraviny pro zdravou výživu od A do Z".

15%
20%