Právě se nacházíte zde:  »  ivysehrad.cz  »  Spi, děťátko, spi  »  Spi, děťátko, spi - Text na záložce

Spi, děťátko, spi - Text na záložce

„Kniha  Spi, děťátko, spi je zcela jednoduše naprosto ­neuvě­ři­telně skvělá. Příběh je logický a tak pravděpodobný, až mrazí.“

„Hvězda Carin Gerhardsenové září čím dál jasněji.
Se
Spi, děťátko, spi, třetí knihou v Hammarbyjské sérii, jasně prokazuje, že vývoj od první knihy Perníková chaloupka k loňské Máma, táta, děti, nebyl náhodný: Gerhardsenová je připravena převzít žezlo, až etablované královny detektivek jako Camilla Läckbergová, Liza Marklundová a Anna Janssonová začnou ztrácet dech.“

„Ano, Carin je skvělá. Právě teď je pro mě přední spisovatelkou detektivek.“

,, Na okamžik to zaznělo jako zaskřehotání ptáka, pak vše utichlo. Žena v jeho pažích ztěžkla a v zrcadle v koupelně viděl, jak jí hlava padla dozadu na jeho hruď. Nepřirozeně zakloněná, se zavřenýma očima a ústy dokořán – jako by usnula v autobuse. Brzy by ji možná nepohodlná poloha probudila a pak by znovu usnula, vzbudila se, usnula, vzbudila se… Ale ne, zející řezná rána na hrdle a krev, která z ní čím dál pomaleji vystřikuje, svědčí o něčem jiném. Tato žena se už nikdy neprobudí.

Čepel loveckého nože jí otřel o džíny a odložil ho na umyvadlo. Lehce ji pak zvedl do náruče, pravou paži pod jejími koleny a levou za rameny a šíjí. Nesl útlé tělo přes práh koupelny do ložnice, kde ji opatrně položil na manželskou postel vedle obou spících dětí. Tichými, cílevědomými kroky se vrátil do koupelny pro zbraň. Holčičku, která ležela mezi matkou a o něco starším bratrem, pohyb v posteli vyrušil, zakňučela a palečkem ruky zamířila k ústům." Ukázka textu.

Po celosvětově úspěšné trilogii Milénium od Stiega Larssona přichází švédské nakladatelství Ordfront s novou hvězdou severské krimi Carin Gerhardsen. ­Autorka Hammarbyjské série, která se záhy stala ve Švédsku bestsellerem, si rychle podmaňuje čtenáře po celém světě. Strhující šestidílná série, která již vychází také v Norsku, Dánsku, Německu, Francii, Španělsku, USA, Japonsku, Itálii, Holandsku, Turecku, Řecku, Izraeli, Maďar­sku a Polsku, se prostřednictvím nakladatelství Vyšehrad ­konečně dostává i k českým ­milovníkům detektivek.

Hammarbyjská policie řeší brutální popravu filipínské ženy a jejích dvou dětí u ní v bytě. Po pachateli nenajde žádné stopy a vyvstávají další a další otázky: Proč žije švédský otec dětí ­izolovaně, téměř bez kontaktu s okolním světem? A jak si žena z malých částek, které vydělává úklidem načerno, mohla koupit byt v hodnotě několika milionů? Kriminální komisař Conny Sjöberg tvrdě pracuje na vyšetřování s oslabeným pracovním týmem a navíc kolega Einar Eriksson zmizel beze stopy. Paralelně s vyšetřováním čtenář sleduje strádání muže, uvězně­ného a trýzněného v domku v opuštěné zahrádkářské kolonii. V jeho vzpomínkách je klíč k celému příběhu, který má původ v dávné minulosti.

Spi, děťátko, spi je třetí knihou v Hammarbyjské sérii. Zpracovává téma viny a jakým způsobem vina ovlivňuje lidi dokonce i po jejich odchodu. Dvě předchozí knihy v populární sérii jsou Perníková chaloupkaMáma, táta, děti.

Zpět na knížku "Spi, děťátko, spi".

15%
20%