Právě se nacházíte zde:  »  ivysehrad.cz  »  Světlo v okně  »  Světlo v okně/ Znovu v Mitfordu - Text na záložce

Světlo v okně/ Znovu v Mitfordu - Text na záložce

Vítejte po roce znovu v Mitfordu. Otec Tim se vrátil z cest po Evropě a shledává, že vidí to přívětivé městečko tak trochu jinýma očima, i když dohromady se zde nic nezměnilo. Paní Róza není o nic méně podivínská, energická starostka Cunninghamová nadále prohání nejen vlastní početnou rodinu, ale i občany mitfordské, Barnabáš a Violeta jsou na sebe i nadále jako pes a kočka... Snad jen Dooley, jemuž vlídnost a chápavost otce Tima otevřely nový svět a ukázaly, že život je dobrý, se přece jen maličko proměnil a někdy je ve svých třinácti skoro k nepoznání od onoho kdysi pačesatého, prostořekého kluka. Snad jen slečna Sadie, připomínka časů, jež se nevrátí, je o něco křehčí. A copak se asi odehrává mezi Olivií a Hoppym? A jak se vede rázovitému Hobbesovi v lesích? A jakpak se bude vyvíjet přátelství mezi spisovatelkou dětských knížek Cynthií a otcem Timem? Vždyť to přátelství vzklíčilo z křehkého semínka a je zaléváno docela prostými všedními setkáními, upřímnými slovy a světlem v okně, které nasvědčuje, že jeden na druhého myslí.

A tak zve americká autorka Jan Karonová znovu své čtenáře do líbezného Mitfordu, kde k sobě nejsou lidé lhostejní, kam je možné se vrátit mezi přátele, kteří pro spěch a marné plahočení nezapomínají na radost ze života, kde ve chvílích dobrých i zlých nezůstává nikdo sám.

Světlo v okně je druhým dílem úspěšné trilogie Jan Karonové, která získala cenu amerických knihkupců – cenu za nejlépe prodávaný titul. Jan Karonová opustila dlouholetou kariéru v reklamě a odstěhovala se do malého města Blowing Rocku s přáním napsat knihu. Na příbězích z Mitfordu je znát, že si to přání díky svému talentu, prostoupenému hřejivým smyslem pro humor, splnila měrou vrchovatou.

Zpět na knížku "Světlo v okně".

15%
20%